Objavio: prevareni | 1 studenoga, 2007

Vipove prijevare korisnika homebox-a

Zagreb-Forum

↑ Grab this Headline Animator

Kako je vidljivo da Vip i dalje vara korisnike sa raznim smicalicama, ne reagira na pritužbe, ne ostvaruje uvjete na koje se obavezao potpisivanjem zahtijeva, kao niti mnoge druge stvari.

Sva svoja nezadovoljstva iznesite ovdje, ne morate se registrirati i ostajete anonimni.

Također svoje pritužbe na usluge možete zajedno sa ovim linkom portala proslijediti na

državni inspektorat


Odgovori

  1. ja sam na t-comu, no svi varaju.

    dogovoreni monopol se to zove :rofl:

  2. Istina je da svi varaju, ali to je samo zato jer svi mi šutimo o tome i ne prijavljujemo ih nadležnim institucijama. Inspektore isto tako plaćamo, a oni sjede u foteljama i toplim uredima, jer nemaju što raditi, a dobijaju plaću iz proračuna koji mi punimo.
    Trebamo dati inspektorima malo šanse da opravdaju svoje visoke plaće.

    • Ovo je velikaa i tužna istina!!

  3. Dakle elektroničar po struci i nasanjkaju me polupismeni. Trebao sam odmah posumnjati da nešto nije u redu kad sam zamjenio 4 komada takozvanih “Plug and Play” naprava, potrošio pola godine na konstrukciju antene, izradu antene kao i na vrlo opsežna mjerenja koje je VIP trebao napraviti pa tek onda udariti jumbo plakate “zamjena za Vašu fiksnu telefonsku liniju, broadband pristup Internetu i print server” Naime pisao jesam Kanadskom Novatelu, kažu ukradena licenca jer nikomu nisu dali licencu za Merlin u630, koji je samo kartica za laptop ali ima opremu da se može koristiti i na stolnim računalima kao i vanjsku antenu instalacijski CD i upute na Engleskom i Francuskom.
    Kinezi sa Taiwana nisu maznuli licencu već tihi partner Vodafone o kojem se nemože naći nikakvih informacija. Vodafone nije prepravio osnovnu konstrukciju Novatela nego prodao kinezima na Taiwan koji su to potrpali u jednu kutiju kao i dadali jedinicu za telefon, koja jedina ostane raditi kada vrisne jeftina kopija Novatel elektronike.
    Što sada raditi, uvjetovao sam VIP-u da sagrade baznu stanicu ne dalje od pol milje a kopiju poslao HAT-u.(standard za cellular phone tehniku) Ali lokacijska dozvola, pa radiodozvola, pa suglasnost T-COM a ,pa građevinska dozvola,,,,papreno skupo. Dobro rekoh gospodo onda izvolite nabaviti konektor za antenu, kažu nemoguće, ok velim nek Vaši tehničari ugrade normalan konektor na Hombox , preskupo i partner neda. Nude raskid ugovora ja velim NE pa izmjenu ugovora i da mi daju Globe Surfer, rekoh da na temelju svog znanja nemam povjerenje u integriranu antenu, i da je to samo za zone odličnog pokrivanja signalom a kod mene malo ima signala malo nema, telefon je svako malo neupotrebljiv jer je signal ispod cutoff razine. E pa sada zahtjev za baznom stanicom i nije pretjeran. Jer nisam tražio UMTS već običnu GSM/GPRS baznu stanicu.
    Pri tome trebam reći da VIP-u testiram kao i svi ostali software VIP over IP . To na Homboxu sa GPRS brzinom 64kbs je moguće jer za VOIP je to donja dozvoljena brzina, sampliranje je na 8 kHz pa , 8×8 je 64 dakle jedan ISDN kanal ili Hombox na GPRS ali ne kao kod mene na 23 kbs prosječno. Ja trošim svoje slobodno vrijeme a VIP ni da makne prstom, dajem im detaljne upute kako bez reseta odglaviti Hombox na Win XP. Pa kako spojiti UNIX na Hombox. Moram reći tulci to nisu uopće znali. Ima još toga ali nemam strpljenja sada. Kasnije ću.
    Angry nine

    P.S. Sumnjivo mi je postalo da tako lako izgorijevaju izlazni stupnjevi na Homboxu, da je situacija na mobitelima takva kante za smeće u gradovima bi bile prepune odbačenih novih mobitela. Odakle im samo cijena 4.600,00 kuna za stari Hombox??
    Znaju li oni da se komunikacijski repetitori ispituju na preopterećenje, kratak spoj u anteni, iskopčanu antenu 3 mjeseca!!!!!!!!! i koštaju manje nego što je VIP naveo cijenu Homboxa. Krađa nema što.

  4. @ANGRC9
    Upravo tako kako si napisao. Sve sam im stavke prošle godine naveo, kao i skrivene bazne stanice u dimnjacima, ali jedva GSM/GPRS , prijava HAT-u i u novine. Međutim ljudi i dalje dozvole da ih blamiraju sa reklamnim panoima i sada umjesto prve početne reklame sa majmunom, majmuna više niti ne trebaju, jer su dobili korisnike iz kojih rade majmune.

  5. Gledajući da riješim problem slabog signala, trebao sam jako precizan izračun , a to je kod VF tehnike jako nezahvalno i postaje sve teže što je frekvencija viša. Kontaktirao cam kolegu u pazi sad Australiji koji mi je rekao ok nema blema ali zvanično je na broadband konekciji ali je brzina mala kad sam pitao kolika, rekao je, zinuo sam od čuda i rekao da kod mog providera nema teorije niti da sanjam tu brzinu koja je njemu spora. Naime i on je na “homboxu” ali kakvom? i cjenik je ne samo dva pa sad samo jedan tarifni model
    cijelu paletu modela imaju od pola gigabajta do 12 GB veličina inboxa je impresivna, kolega uz to ima 5 mail adresa i kaže sorry spora veza. Nije mi vjerovao kad sam rekao da mi je prosječna brzina oko 23kb/s a njemu iznad mogućnosti Homboxa u Hrvata. I zanimljiva stvar najmanja brzina mu je garantirana inače bi provider platio ogromnu kaznu. Da se razumijemo Australija je daleko veća i od Hrvatske i od Evrope, čak je i posebni kontinent. Ali pokrivenost brzim signalom je jamčena, dovoljno da jedan aboridžin nabavi hombox(oni kažu Unwired) kompanija mora postaviti baznu stanicu. Imaju na pretplatu, imaju prepaid. A što mi imamo? Muke i probleme, ali račun je na vrijeme. Kod njih su novi uređaji , tarifnih modela ko u priči. Al je oštra konkurencija među telekom firmama pa moraju ako hoće ostati na tržištu. O da kolega iako ima spoj običnog telefona na bežični modem koristi VoIP jel mu zgodnije, u to vrijeme ja nemogu isprobati VIP uslugu VIP over IP, jer je minimalna brzina 64kb/s a ova moja 23kb/s neupotrebljiva, i još se prave pametni da eto nemogu pomoći korisnicima crnih Homboxa jel nema odgovarajuće antene i neće je niti biti, onda nek mi ugrade njihovi “stručnjaci” nekakav normalni konektor, ustvari antena za GlobeSurfer paše i na crni Hombox jel u kutiji se nalazi MC card konektor kao i na Globe Surferu. Jel oni stvarno misle da smi toliko idioti??

  6. Prijava poslana pa da vidimo,
    netko će popustiti kad tad, Microsoft je kada je Vrhovni sud USA opržio na milion dolara kazne dnevno a poslije i EU na milion eura, počeo drugačije misliti, VIP je manji.

    Sadržaj:

    15:59:02 prijava poslana

    VIP d.o.o. je obmanuo potrošače sa uslugom Hombox koja je možda upotrebljiva u velikim gradovima ali RH se ne nalazi sva u Zagrebu i velikim gradovima, većina stanovnika živi u ruralnim sredinama gdje skoro ništa naprednije neće od dial up pristupa Internetu uskoro doći. Ja sam i dalje živ i imam potrebe za Internet pristupom, kao i uslugom fiksne telefonije koju nepotpuna usluga zvana Hombox nemože osigurati. Ja nisam dužan za novce koje platim još i raditi složene izračune, pokuse i mjerenja antena kao i jačine signala. Pa ipak sam to sve radio smatrajući VIP normalnom telekom tvrtkom koja ide na ruku korisnicima, ne da im odmaže. Nakon uvođenja GlobeSurfera u prodaju, kod proizvođača u Belgiji sam zamjetio da se komplet u Belgiji i Hrvatskoj razlikuje za jedan detalj. A to je od proizvođača original vanjska antena. Na pitanje zašto u kompletu VIP to nema dobio sam objašnjenje da im Belgijanci nisu niti poslali. Napominjem da zbog slabog signala u ruralnim sredinama komplet paket je jako bitan. Ja koristim nepoznati proizvod , izvana Made in Taiwan , ali u properties kaže da je Novatel Canada. Kanađani a i VIP kažu da nije kupljeno od Novatela. Međutim jamačno se nalaze elektronički sklopovi Novatel Canada, namjerno prepravljeni da standardna oprema se nemože koristiti. A to znači da je proizvod ograničen kao i usluga toliko reklamirana od strane VIP d.o.o. U isto vrijeme o tihom partneru koji VIP-u služi za opravdanje svega nemože se naći nikakav podatak a VIP odbija dati informaciju. Jedno je sigurno slabu pokrivenost signalom teritorija RH VIP nemože opravdati i prebaciti na partnera. Dozvola za upotrebu tolikih radijskih postaja, Hombox je po definiciji radijska postaja, koja koristi 4 opsega. A sam proizvod je zbog nedostatka informacija o partneru, kao i upitne ispravnosti varanje i korisnika i države i konkurencije. Naime ovo mi je već 4 Hombox. Telefon često neradi a kod nestanka struje nikako. Kao elektroničar bi lako to rješio ali zbog tog bih izgubio pravo na zamjenu uslijed kvara. Također ovih starijih modela više VIP nema niti nabavlja, opet na štetu potrošača, ako ovaj se pokvari dobit ću u zamjenu Belgijski Globe Surfer koji nije konstruiran da radi na selu, sa slabim signalom. Također nastaju slijedeći problemi, često pucanje veze koja je i sad loša, pa kud još da lošija bude, gubitak posebnog broja za fax kojeg sad imam ali na GlobeSurferu nema, propuštena imovinska dobit pravno rečeno. Takodjer GlobeSurfer nemože podržati istovremenu upotrebu Interneta i telefona/faxa, što stari model , barem koncepcijski može. GlobeSurfer nikako, dodatni problem. Na prijedlog VIP-u da u takvom slučaju pristajem na kombinaciju GlobeSurfer sa zapečaćenim telefonskim portom + Hom box call jedinica za telefon i fax , podržava telefon i kad nema struje ima baterije. Poslali su automatski odgovor. Nemam namjeru sklapati dva ugovora već obećano moraju izvršiti kako god znaju, predložio sam naj jednostavnije rješenje A ako konkretno ništa neodgovore u 7 radnih dana ponovit ću ovu prijavu opet.
    In.Spe

  7. Uz prijavu sam poslao i poduži attachment , molbe , pa na kraju izričit zahtjev vipu.

    Sadržaj:

    24. studeni 2007-korisnickoj_i_tehnickoj_VIP-a

    Postovani koristim jos uvijek staru verziju Homboxa i nemam namjeru
    odustati
    jer mi bolje tehnicki i prakticno odgovara nego GlobeSurfer, naime da
    me prvi telefonski poziv izbaci sa Interneta, obecavam da bi takva
    kutija letila van iz moje kuce. Jer trebam neovisno obje usluge
    Internet i talefon i fax i print server, to GlobeSurfer nemoze.(To sto
    Globe Surfer ima AES 256 enkripciju a ovaj stari CBC DES nije nesto
    bitno jel to je samo od Homboxa do laptopa dalje je komunikacijski
    kanal nesiguran a u konacnici morate po zakonu omoguciti direktnu
    konekciju da svaki drot moze slusati sve, neovisno od enkripcije, jel
    ste duzni dovesti kablove do POA, SOA i slicnih poreznih
    trositelja,pijavica, dakle to mene nece impresionirati uopce)
    Ajmo biti prakticni malo.
    Zanima me moze li ovako, Globe Surfer sa zapecacenim portom za
    telefon+ Hombox call za potrebe telefoniranja i faksiranja. Pod sadasnjim
    ugovorom. Tehnicki je opravdano jer GlobeSurfer nece raditi ako
    nestane struja ali nece ni PC, medjutim potreba za telefonom i dalje
    ostaje.Home box call ima baterijsko napajanje. Mislim da netrazim mnogo
    za elektronicki otpad. Ipak to nisu novi proizvodi nego zastarjeli.
    Aha plus vanjske antene za obje jedinice(ili opcija jumper kablovi sa
    standarda koji koristi pojedini uredjaj na FME konektore standardno)
    To bi tehnicki bilo opravdano. A i posteno prema korisniku koji toliko
    koristi VIP usluge.
    Sadasnji Hombox dok radi radi, UMTS je meni znanstvena fantastika,
    prije cu docekati sustav WIMAX koji rjesava sve probleme.
    Antenski konektor nije nerjesiv, kako Vi tvrdite, naime ovaj divlji
    konektor povezan je sa kratkim koaksijalnim kabelom na standardni
    Novatel konektor za kartice. Jedino sto je to unutar kutije koju
    nesmijem otvoriti jer gubim pravo jamstva za zamjenu. Vasi odvjetnici
    mi probiju mozak sa “Ako otvorite Hombox gubite pravo jamstva i VIP
    nije odgovoran…”.Te pjesmice mi je navrh glave. Pa izvolite Vi
    promjeniti da bude neki standardni.(BNC, RPSMA birajte) Ja sam na selu
    pored drzavne granice a uskracivanje usluga od Vase strane je utuzivo.
    Zbog slabog signala za telefon i presporog prijenosa(23 umjesto 64
    kb/s) nisam u stanju isprobati uslugu VIP over IP. A zelim ostati
    stalno kod te usluge, kada prodje test fazu, nazalost onemogucen sam u
    tom testiranju. Ponavljam koncepcija GlobeSurfera NIJE rjesenje.Za selo
    uopce nikakvo rjesenje.
    Molim odgovor ili da Vas zatrpam pitanjima
    Korisnik
    Broj Homboxa

    P.S. nisam otvorio Hombox ali neki jesu, pa jel ovo sveto pismo? Da
    toliki strucnjaci u VIP-u nemaju pojma ili misle da su bas svi
    korisnici blentavi.
    Ako odbijete bilo od kojih prijedloga prvom prilikom kada se pokvari,
    sam cu otvoriti Hombox.

    P.S.S. Hombox na Australski način
    i cjenik.

    ovaj cjenik ima
    zanimljivih stavki, i prepaid i do 5 e-mail adresa i 12 GB mjesecnog
    prometa, ovisi kolko je tko spreman platiti od 0,5 GB do 12 GB
    donja brzina je garantirana GPRS standardom i ispod nesmije ići, a
    rjetko je na donjoj brzini. Provjereno imam dovoljno prijatelja u
    “klokanland” Australiji.
    Prije nego izvalite glupost koju Vam je netko napisao na ceduljicu
    pogledajte, informirajte se please.

    Poslano korisnickoj podrsci ali zanimljivo, zar ne?
    Interesantno da bez gledanja i sam zakljucio kako je sto rasporedjeno u Homboxu a do juce nisam vidjeo unutrasnost homboxa osim sad na slikama. Dakle na vitroplastu(zeleno je stop lak) U sredini je obicna Novatel kartica za laptop , desno voice jedinica, lijevo pretpostavljam napajanje za telefon, jel ulazi 12V istosmjerno a telefon analogni treba minimum 42V istosmjerno i filtrirano 20 miliampera do maksimum u telefoniji 120 miliampera to su standardi bez kojih nema price o telefoniji.

  8. http://www.unwired.com.au/

    http://www.unwired.com.au/unwired/modem_plans.php

  9. Jel, lijena država, neće da mrdne za stanovnike Lijepe Naše i protiv Ružne Betty Vipa…

  10. VIP je neozbiljna kompanija i to se malo po malo i pokazuje na terenu.

  11. oni su seronje treba ih tužiti

  12. ja bi raskinuo ugovor dali mogu

  13. Može se vrlo lako. pogledaj par stavki ovdje http://www.forum.hr/showthread.php?t=182612&page=110

  14. Poslavo VIP službi za korisnike nakon stizanja računa za internet usluge (homebox) downloadano je 3873.284mb i naplaćeno mi je nevjerovatnih 740KN!!!
    Po kojem to ovi cjeniku jedan mb mogu naplatiti 0,20kn, uredu tako piše kod njih, sada i ja to vidim ali kako agencija za telekomunikacije ne reagira, pa kod svih ostalih GB košta 20kn, kod njih 200KN.

    Poštovani…
    Dakle, kod Vas je 1GB prometa 200kn, dok je u cijeloj hrvatskoj kod svih operatera 1GB 20kn.
    Taj iznos ne želim platiti jer je to čista krađa, upravo iz tog razloga i govorite da je megabajt 0.20 lipa, svaki normalan čovjek povezuje to kao 20kn po GB iako po računici ispada nejverovatnih 200kn. A povezuje to iz tog razloga što svi ostali operater naplaćuju 20kn, SVI!!!

    To je prijevara i krađa, isključite i radite šta god želite ali ja to ne želim i ne mogu platiti, pa gdje to još ima?!? Gigabyte 200kn !?! Vi ste vjerovatno najskuplji na svijetu, ne, ovo mora biti neka greška, pa ne možete 1GB prometa naplatiti 200kn.

    Za 300kn u T-comu dobijem 8Mbit/s Flat rate, pa kako možete Vi 3Gb naplatiti preko 700kn!!!!!!!!!??????!!!!!
    To mora kršiti neki od zakona o telefoniji, a ako krši budite uvjereni da Vam taj iznos neču platiti, nego ču Vas tužiti, preporučio sam Vas petero obitelji! Svi oni če dobiti račune od po 1000kn, pa da sa mobitelom skidam 15Gb bilo bi jeftinije, naravno da mi je računalo zaštičeno, pošto mi je to posao molio bih Vas da me u buduće ne savjetujete o tome, do sada sam imao odlična iskustva s Vama i upravo zato sam Vas i preporučio svima ali sada?!, sada ču nači način kako da izadjem iz ove Vaše pretplate, a svima ču naglasiti koliko Vi zapravo naplačujete taj Vaš internet, 700kn za 3GB, jel to Vama netko stvarno plati?! Jel ima još toliko naivnih ljudi kao što sam ja?!

    Helmrih Goran – izvolite puno ime i prezime.
    Osijek

  15. imamo Hrvatsku

    za to smo se borili i izborili da nas stranci uz pomoć naših političara pljačkaju
    pozdrav svim braniteljima

    • Gospodo,predugo smo držali zatvorene oči,a sad kada smo ih otvorili
      shvatili smo da smo najobičnija zapadna kolonija!

  16. da samo nabrojim neke “kvake” homeboxa. slab signal,jeka pri telefoniranju,stekanje pri surfanju,odnos cijene i kvalitete i jos tonu sitnica. stvarno smo glup narod da si to dopustamo u danasnje vrijeme. da je neka druga drzava ljudi bi napravili veliki prosvjed i napravili bi reda. no mi smo drzava “rob” pa udi po sirotinji.

  17. Postovana gospodo iz Vipa i inspektorata.
    nakon sto sam procitao milijun postova i tema vezanih uz “Homebox” odlucio sam dati svoju prituzbu na tzk. “sve u jednom”
    Kao prvo vipova tehnologija je prezastarjela 2002.g,nemogu sankcionirati kvarova tipa jeke pri telefoniranju i smrzavanja tijekom surfanja.Nadalje 200kn za dodatni Gb? to valjada ima samo u Hrvatskoj.Gdje je tu zastita potrosaca? eh to je malo stvar i politike.Austijanac se bogati na nama sirotinji sa svojim smecem sto nitko nece.jos i masno zarađuje na svojim raznim smicalicama i obmanom. Pa zar netko treba napravit “SRANJE” da bi se glas puka cuo.Zalim sto je ovo Balkan i uvijek ce biti. Samo zbog VAS. Zbog vas ce i ostati.

  18. Koristim homebox od kraja 11 mjeseca prolse godine,i svaki racun mi je preko 550hrk.
    Kad pogledam listing naidjem na masu tacaka koje su mi nepoznate.
    Mjesecno bar jednom zovnem inostranstvo,i to Srbiju,a nikad ne pricam duze od 2 minuta,medjutim taj poziv mi se racuna oko 65 kuna.
    Sto se tice prenosa podataka to je tiha jeza:moja brzina skidanja fajlova je zadnjih dana oko 2-3kb/s,i to bez obzira sto imam pun signal.
    Jako cesto mi se pojavi GPRS protokol sa kojim ne mogu da otvorim ni jednu stranicu na netu,a EDGE sistem mi je malo bolji.
    Skoro svakih 10tak dana moram da restartujem homebox uredjaj jer nece da se konektuje na net drugacije.
    Ako mi u mjesecnu obaveznu cijenu ide i 1GB prometa ja ne mogu da ‘pohvatam” koliko sam potrosio,ali svaki mjesec mi pise da sam presao taj limit mada zaista pazim.
    Cijena njihove usluge i onog sto ja imam jednostavno nije adekvatna,i milion puta mi je doslo da otkazem ili da im ne platim.
    Sve u svemu ne da nisam zadovoljan,nego sam veoma razocaran,ali ko mi je kriv?

  19. apsolutno se slazem sa gospodinom iznad mene, ovo sto si ti opisao kao svoja iskustva sa homeboxom, gotovo u nijansu imam i ja, racun mi je bio podnosljiv jedino onda kada bi samo koristio telefon i to s pozivima prema vipu ili kad bi se moje koristenje interneta svodilo na citanje jutarnjih vijesti na indexu…

  20. Pun mi je k***c Homeboxa,iman ga skoro godinu dana, gigabajt im je 200 kuna, signal prelos (EDGE i to usred Zagreba) i iden sutra im nabiti ovu kutiju u facu i traziti raskid ugovora. Tebalo bi zajedno podici tuzbu za prevaru protiv VIP-a i traziti ogromnu odstetu!!!!!!!!!!Ajmo se organizirati.

  21. slazem se sa svima vama.. ovaj vip je fakat smeče…
    volio bi da mi neko objasni kako da raskinem ugovor za homebox….
    nemam brzine malo malo se gasi sve mi to ide na k….
    ali racuni uredno stizu ito ne mali
    ovo je jeb… pljacka
    mamu im j….
    pozdrav

    • Dajte ne serite protiv VIP-a, to je toliko prozirno i jadno. Većina ste plaćenici od t-coma zato i serete. Bio sam 5 i više godina u t-comu i
      reko nikada više, vip ja majka prema t-comu.

  22. @ duka
    Imaš dosta toga za raskid ugovora s Vipom na http://zagreb-forum.com/index.php?board=52.0 i drugima sve te prevare idu na onu stvar, a nitko niti da mrdne.

  23. Čitam gornje komentare i vidim da sam sretnik koji je dvaput pokušao sa homeboxom i vratio im ga u probnom roku od 5 dana jer su mi iskustva po pitanju spajanja na internet i postignute brzine bile tiha jeza, ali naravno poslali su mi račun i za pokušaj spajanja na internet.

  24. A vi onda gospodo imate nažalost još samo jednu alternativu; umjesto bežičnog interneta prištekajte se na stare komunističke linije koje smo 82 plačali 12 tisuća maraka..pa zovite babu na fiksnu liniju jer mobitel na t-comu nemožete platit ni sek. a kamoli minutu..a baba je još jedino doma na fiksnoj liniji..dr. su večinom na mobu kad ih trebaš…Pozdrav Korisnik Homeboxa…

  25. Moj problem se zove Mobile Carnet 512 (vodafone Mobile Connect. Ukratko, potpisala sam ugovor na 24 mjeseca i pitala ih bezborj puta (jer sam ionako imala problema s instalacijom pa sam u Zagrebu u Gajevoj bila svaki drugi dan) koliki ce biti konacni iznos koji ce im se mjesecno skidati trajnim nalogom s racuna. Odgovor, k’o papagaji: 58 kn. A onda se ispostavi da trebam otplatiti uredjaj (1600 kn) pa mi svaki mjesec skidaju preko 20 kn! Mislim, mobitel kojim se sluzim ne kosta preko 200 kn jer mi vise ne treba, a sad mi dignu 1600 kn smao tako! Ugovor se navodno ne moze raskinuti, tj. onda bi trazili da isplatim sve mjesecne pretplate za iducih 20 mjeseci. Napadam Sluzbu za korisnike, svadim se s prodavacima, ali kao da govorim sa zidom. Setirani su na ljubaznost i to im je najgore oruzje.
    U ugovoru se tih 1600 kn ne spominje, na racunu pise “prodaja po posebnoj cijeni” i jedino gdje to mogu naci je na zakukuljenoj stranici http://www.vipnet.hr/cw/show?idc=8885003&idnews=376051.
    Ima li netko iskustva s time i kako da se (ucinkovito) zalim. jer poslane prituzbe oni zdusno i serijski odbijaju…
    Zez je što plaćam trajnim nalogom. Ako ukinem trajni nalog PBZ-a, mogu li me hvatat?

    Hvala!

  26. Ljudi, javljam da sam rijesila svoj problem. Obratila sam se gdji Zdenki iz Sluzbe za telekomunikacije koja je htjela pokrenuti proces protiv Vip-a, ali je trazila Vip-ov pismeni odgovor na moju Prituzbu. Medjutim, Vip je meni odgovorio samo telefonski pa sam im se popodne javila sa zahtjevom da mi posalju pismeni odgovor na prituzbu. Spomenuh i Sluzbu za telekomunikacije, naravno. Na to se ton promijenio iz “indiferentnog” u “zbiljski zainteresiran za moj problem”: Uglavnom, obecali su mi vec od ovog mjeseca stornirati otplatu tzv. VMC naknade. Nista ne vjerujem dok stvar ne vidim napismeno, obecali su poslati neki dopis. Ali ako opet nesto zapne, sad znam crkvu gdje cu boga moliti 🙂

    Time nisam napakostila Vip-u, sto je preporuka stranice http://zagreb-forum.com/
    ali sam tamo nasla cetiri mejl-adrese, na koje sam se jutros obratila. Jedna je reagirala pozitivno. zalijepit cu sve cetiri, s tim da ova od g. Rumore jutros nije funkcionirala:

    “Želite im se osvetiti , samo naprijed s prijavama na državni inspektorat kod Mire Fiket na mira.fiket@inspektorat.hr ona ti je glavna inspektorica za potrošače, a onda kod Željka Kandučara on je za telekomunikacije na zeljko.kanducar@telekom.hr i Josipa Rumore josip.rumora@inspektorat.hr i Vere Kolić vera.kolic@inspektorat.hr ona je na samom vrhu, jedan primjerak e-maila obavezno proslijedi i u Vip.”

  27. @Ivana

    Napakostiti ćeš im sigurno, ako pokreneš prijave na sve adrese koje si našla na toj stranici.

  28. neznam sta da kazem za vip samo varaju ljude i naplacuju,trenutno nemam problema sa homeboxom. dozvoljeno mi je 2 gb mjesecno potrisnje ali samo kradu mb ko ludi ,da se mene pita ukinuo bi vip mrezu zauvijek jer su obicne varalice. ja sam inace na preplati, uglavnom dobio sam jedan dan besplatnih razgovora i uglavnom zvao sam brojeve kao sto su 060 i tak dalje. nakon toga dobio sam doma racun od 100eura, a vip nije rekao da se ti brojevi ne smiju zvati. u tome su pogrijesili i ponovno se obogatili za 100 eura ak kuzite sta mislim. vip treba ukinuti……………………………..

  29. Svaka čast ljudi jer sve ovo šta ste napisali je sigurno istina. Naime upravo sam razmišljao o uzimanju homeboxa iako sam se s vip-om opekao kad sam imao njihov mobitel na pretplatu. I to opekao za lijep iznos, kao i većina vas. Nešto treba poduzeti pa ako ima neki pravnik koji bi mogao nešto konkretnije reći tj. uputiti kako da ih dovedemo u red molim neka se javi.

    • neznam ljudi sto pljujete po vip sluzbi….toliko a da ste bili na t.comu onda bi vidjeli sta je varanje i muka …primjer kad uzmete trio paket prvih 6 mjeseci na stare instalacije radi ko beba a kad uplatis 1. ratu ajme ljudi moj da zaplaces ili ubijes sam sebe sto si se rodio …bio sam na t-com 30.godina i nikad nisu imali neplacenu mj.ratu i to sam ih stalno pdsjecao ali đabe optuzili me za kradu opreme a uredno sa dokumentaciom sam im nabio na nos da je otisla …jedva sam se spasio…a sto se tice svih operatera u ljepoj nasoj su ista banda samo ako imas srece budes imo manje racune.Ja sam uzo homebox …telefon i internet zbog jednog razloga zicani net mi je max 4-5bit ..jednostavno nisam vise pametan sta uzeti i kojeg operatera…hvala

  30. a da ne spominjemo nagradnu igru 60 dana 60 automobila jel netko stvarno dobio auto šta se tu dogodilo.molim ako neko zna. kako da raskinem ugovor.? I koji je operater najbolji.?. hvala unaprijed.

  31. RE: vip korisnik dudo

    Imaš tema o tome za raskidanje ugovora na http://zagreb-forum.com/index.php/topic,960.0.html

  32. bok ljudi imam vmc prijenos podataka vipov GPRS 3G HSDPA EDGE 1.EDGE NIKAD NE RADI NEGO SAMO GPRS NEZNAM ZAS
    2.NITI JEDAN FAJL SA NETA SA VMC MODEMOM NISAM SKINUO KONTROLIRAM SI PROMET I POTROSIM MALO BEZICNO ETO PO ZBRAJANJU ZADNJI PUT JE BILO MENI OKO 50 MEGABAYTA NA STO JE DOSAO RACUN PRETPLATA+MEGABAYTI POOTROSENI IZONS 396 KN I 49 LIPA CITIRAM IZ PAPRIA KAKO JE TO MOGUCE ZNA SAMO VIP….IMAM MONITEL NA PRETPLATU ZOVEM ALI NE PREVISE U PROSJEKU JE 600 KN RACUN!!!! ODKUD?? IMAM 3 BROJA NA VIPU I VMC I DA ONI TO NE POSTUJU BAR MALO SRAMOTA….DOSAO RACUN POSALJEM FAX TRI PUTA I NISU GA NIJEDAN PUT ZAPRIMILI!!! SRAMOTA….KAKO KAZU NIJE CITKO ….DALJE ZAFRKALI SU ME ZA ONOG KLIA 850 KN NISU VRATILI A REKO SAM IM DA KOLIKO GOD POTROSIM DA PLACAM AKO ME PUSTE DA IGRAM MINISTARSTVO JE ZABRANILO IGRU KOJU VISE NISAM MOGAO IGRAT…ONDA ODEM KOD NJIH ONI MI KAZU DA IDEM DOMA DA KO MI JE KRIV STO SAM IGRAO???? VIP-SRAJOTA!!1

  33. SRAMOTA ISPRAVAK ZADNJE RIJECI

  34. i ja sam jedan od prevarenih jedva čekam da raskinem ugovor s L O P O V I M A

  35. zamislite bazna stanica mi je udaljena 1,5 km zračne linije a imam GPRS s maximalnih 15 kb/s
    sramota da u skoro dvije godine nisam nikad dobio jači signal

  36. nek se sramu vip homsheet,skidan se s njega i njegovih katastrofa računa.oden na flat za ove pare šta platin,mogao san dignit auto na kredit,pa bi zna zašto plačan

  37. ajde pomagajte ako išta znate, molim vas lijepo

    sklopila sam ugovor prije nekih godinu dana s vipom, ono za internet bežični. s obizirom da sam studentica, preko carneta su mi omogućili da pola plaća on (carnet),pola ja. tako da me mjesečna rata izašla stotinjak kuna
    e pa sad, u mom mjestašcu onkraj zg je bilo malo teže se prikopčati preko te veze,nekad i po 20 min mi je trebalo,to me dodatno naživciralo.uglavnom,nisam platila neki račun, došlo je do raskida ugovora s njihove strane i nabili su mi na račun 5 i po tisuća kuna.kako je to moguće,pa ja ću dobit teški slom živaca. nigdje u tzv. ugovoru nije to pisalo, ta cifretina

    dalje, u sveopćoj panici sam im pisala molbu da mi omoguće otplatu na rate, i to na takve rate kao da smo još pod ugovorom,dakle nekih stotinjak kuna mjesečno do datuma isteka tog raskinutog ugovora jer je to bo jedini način da im platim. no ne samo da su mi odbili i nabili 5 rata od po tisuću kuna, nego sam ja izračunala da tih njihovih 5 tisuća znači 350 kn mjesečno. valjda su uračunali carnetov dio pod moj,valjda bi ja sad to sama trebala platiti.i tako, i iza toga ja im pošaljem još jednu molbu da mi omoguće to plaćati po normalnim ratama jer jednostavno nema načina da to otplatim kako su oni to sebi zamislili. oni mi pošalju uplatnicu od neke agencije za ovrhu i da će to sad narednih dana biti od njih naplaćeno putem mojih ‘pokretnih i nepokternih dobara’

    to traje već neko vrijeme, ali stvarno mi sad gori pod nogama, ne mogu ni zaspat na miru

    sad im ne bi ni kune platila samo zato jer su ekstremno bezobrazni, lijepo sam ih zamolila da im plaćam kao dogovoreno,uopće mi nisu ni probali izaći u susret. financijski ni ja ni roditelji ne možemo to riješiti, već nam je dovoljno teško i bez toga

    ne znam, da pišem ovim nabrojanima iz društva potrošača ili? i nemojte mi počet s komentarima da sam idiot,to znam i sama

    hvala unaprijed

  38. RE:khaila
    o temi za Vip i njihove prevare imaš jako puno tema ovdje i sve je uglavnom riješeno ako se samo malo potrudiš i na vrijeme reagiraš http://zagreb-forum.com/index.php/board,52.0.html

  39. Ljudi pozdrav svima i puno sreće sa vipom, i zahvaljujem se svima vama! Htio sam uzeti Homebox, ali sam preventivno pregledao forume, i sve mi je sad jasno. Potvrđeno je moje mišljenje odprije (dok sam još bio u vip mobilnoj mreži) da je vip lopovsko smeće, i uopće ne želim imati posla sa njima. Rađe ću nastaviti bez interneta. Svima ću reć da pročitaju ove teme ako se slučajno odluče poslovati s njima. Živjeli hvala vam!

  40. Ekipa, trebam pomoc oko raskida ugovora.

    Naime, ovo mi je vec drugi bijeli HB koji ne radi kako treba. Najcesce trebam mali milijun puta palit i gasit ga da se uopce spojim na internet, a ponekad uopce ne mogu zvat tj. mogu nazvati ali se jako slabo cuje…gotovo nista.
    Brzine su bile ubij Boze…..ali rekoh ok….necu se opet zalit.
    Sada sam se preselio na drugu lokaciju u gradu i katastrofa…….na HB mi je cijelo vrijeme EDGE i to kao da se spajam sa 56k modemom…..uzas…nikada tako lose nije bilo.
    HB imam nekih godinu dana i jedan su mi vec zamjenili kako sam naveo, ali ovo sada vise ne zelim trpit……da ga moram dnevno 10-ak puta palit i gasid samo da se mogu spojit na net, a o brzini sam vec rekao kako je i sta je.
    Dali ima kakva “fora” da prijevremeno raskinem ugovor bez neke naknade…jer ovo stvarno vise nije ok….a ako mi dva HB nisu radila kako treba, treci ne zelim!
    Svi racuni su inace uredno placeni.

    EDIT:

    Upravo sam razgovarao sam VIP SZK zasto mi ne opet ne radi HB!?
    Naime, prije par dana sam preselio par km. od prosloga stana, nisam im unaprijed javio adresu i oni su mi jednostavno ugasili tj. “onesposobili” HB…ok, moja greska jer nisam znao da moram unaprijed javit tj. najaviti da cu se selit.

    Dalje, kazem gospodi da mi je to vec drugi HB koji ne radi kako treba….naime, tzv. “brzine” su mizerija, dnevno moram po par puta restartat uredaj da bih se uopce mogao spojiti na net, dolazi mi ucestalo do pucanja veze………i ona mi kaze da mogu napraviti zahtjev za prekid ugovora, ali ce mi to sve naplatiti!?
    Isto tako mi kaze da im faksiram moju novu adresu i suglasnost da se vise necu selit u narednih 6 mj!? Ok, mogu i to napraviti.

    No, pitam se sta ja to placam!? Uslugu koju mi ne mogu isporuciti kako treba!? Zastarjeli uredaj!? Ne zelim treci HB, ne zelim peti HB…hocu i na moju i njihovo zadovoljstvo ukinuti tu obavezu bez ikakve naknade, jer ne zelim placati nesto sto mi ne mogu uredno ponuditi, a obvezali su se na to!

  41. Nakon malo natezanja evo i odgovora….ali i nakon sto sam prijavio sve inspektoratu:

    Postovani gospodine,

    zahvaljujemo na Vasem e-mailu u kojem ste izrazili nezadovoljstvo koristenjem Homebox usluge.

    Buduci da se, po opisu poteskoca, nalazite na mikrolokaciji nedovoljne pokrivenosti signalom (moj dodatak….nalazim se u centru Zagreba tj. Palmoticeva, a sada tek malo dalje), odobrava se raskid ugovora bez naplate ugovorne obveze. Raskid je potrebno napraviti u roku sljedecih pet dana na istom prodajnom mjestu na kojem ste ugovor potpisali, uz vracanje Homebox uredjaja i sve dodatne opreme. Raskid moze realizirati platezno odgovorna osoba, odnosno potpisnik ugovora.

    Uputa o pravnom lijeku:
    Ukoliko niste zadovoljni ovim odgovorom mozete se u roku od 15 dana preporucenom postom u pisanom obliku, sa preslikom osobne iskaznice i vlastorucnim potpisom obratiti Povjerenstvu za rjesavanje prituzbi potrosaca, Vrtni put 1, 10000 Zagreb.

    Srdacan pozdrav,

    VIPnet d.o.o.

  42. Prevaranti, sad su uskratili i uslugu web sms samo na svoje brojeve.

  43. samo da kažem kako trenutno imam problem sa homebox-om da mi guta promet..znači ide promet,ja ništa ne radim..ako mislite na update-ove ili tako nešta.sve sam isključio..isključio sam sve od updateova,Msn-sharing folderi,stranice,upgrade antivirusa,ne skidam ništa naravno,al homebox odjednom poludi pa sam okreće brojčanik bez korištenja,ma divota

  44. i da samo da napomenem da mi je wirelles na homeboxu isključen tako da se nijedan susjed nije mogao prikačiti…

    kao da je poludio

  45. RE:

    Nisi jedini koji ima takve probleme.
    Sve je svima isključeno, jer kad ga resetiraš opet ti se upali wlan i isključiš ga kao i ostali, a s laptopom dođem pred birc i imam pun kufer slobodnih vip mreža za download.
    Meni dobro, ali nije dobro onome tko plaća i nema šanse da se zaštiti.

  46. promet krene kao lud i sam gledam..ma ide full download..nešta nevjerovatno..naravno isključim ga i par minuta..nekad desetak i ponovo krene kao podivljao..hvala vipu i samo čekam da ih se riješim jednom zauvijek..neću nazad da mi nude flat za kunu..njima je flat 3 gb xD

  47. a najbolja mi je ova fora.priljučim se na net i nakon pet minuta mi izbaci recimo na poker softveru..niste priključeni na net..a piše lijepo na homeboxu SPOJEN..ma divota..pa gašenje..100 problema svaki dan..ma čudo jedno…samo da se riješim ovoga sranja i za mene VIP više ne postoji a sa sobom ću povući još puno ljudi..SLOBODA NARODU

  48. ako nikad niste bili prevareni i mislite da je vaša net veze spora ili vas varaju slobodno se pridružite varalicama uz koje ćete doživjeti fenomenalno spor net,vezu koja puca,signal koji oscilira gore od plime i oseke..Vaš VIP

  49. ev baš sam sada pustio da vidim dokle će skidati..naravno isključio sve updateove,stranice,pdf nadogradnju,virus i baza podataka isključeni,sve što se dalo isključiti..pa reko da vidim dokle će skidati jbt..nisam brojao vrijeme ali uredno je skinilo preko 200MB..naravno da sam isključio kad sam vidio da je vrag odnio šalu..da nisam nastavilo bi lijepo skidati vjerovatno..ma nemam riječi..svi komentari su suvišni..samo bi htijeo zahvaliti vipu na ovakvoj usluzi..ako budem završio na liječenju zbog ove vaše divne usluge.poslat ću vam račun…bilo bi dobro da malo kradete al neee,ne ide to kod vas..morate puno krasti na si sirotinji..jel sirotinja će ionako crkniti,pa šta će im novci..bitno da se vi nalapate.divota

  50. jebena grupa amatera koju treba istjerati u afriku da ih jebu majmuni i da ih hijene pojedu…vjerujem da ako krenu tužbe od korisnika,a krenit će..mogu uzeti štrik i spasit se

  51. bneznam više šta da radim,već sam 5 puta mjenjao homebox..pa poludit ću

  52. pa jbt ja nisam normalan..po tko zna koji puta ja riješavam problem homeboxa umjesto da se odmaram..RIJEŠAVAM VAŠE PROBLEME…NABIT ĆU VAM HOMEBOX U JEBENA USTA STOKO JEBENA..SAD MI JE STVARNO DOSTA OVOG SRANJA..od sutra će inspektorat i sl.imati još više posla

  53. Ovdje ima dosta dobrih tema o lopinama i kako ih sjebati

  54. ma čoviječe ja neznam kako se to sranje smije prodavati..u ovoj državi ni lopovima ništa nemožeš..ma da oni skupo naplaćuju pa da daju uslugu..nego čovijek može na psihijatriji završiti zbog njih jbt…danas raskid ugovora,pa to nije normalno

  55. treba se dići na noge..SVI KORISNICI ovog smeća i izbaciti govna iz fotelja jer riječima nećemo ništa postići..u ovoj državi se nikad ništa nije postiglo riječima..naučili su da ih se premlati pa da se onda nešta napravi..NEMA DRUGE

  56. Acta,non verba! kako su rekli latini djela,ne riječi!

    mi smo njihove igračke koje mogu jebati kad im se digne kurac.
    nikakav ustanak i na ulice..nego ravno na upravu i sjebat to jednom zauvijek

  57. nevjerovatno je kako ovaj njihov uređaj poludi jednostavno..Piše SPOJEN a neće otvarat stranice,pa onda kad ne idem na stranice obračunava mi promet,pa kad se odspojim sa neta i ponovo se hoću priključit on NEĆE..nešta nevjerovatno..tko ovo prodaje i ne odgovara za ovakvo šta??to postoji samo kod nas,na brdovitom balkanu.kakva europska unija i gluposti..takvu uslugu da ponudi nijemcu on bi mu tužbom zatvorio taj mali kokošinjac od “firme”

  58. ja sam dobila račun za homebox, za razdoblje 13.03-15.03.2009., dobila sam račun od 113 kn, što je nemoguće da sam potrošila za ta 2 dana… a gdje su onih 2 gb kao besplatnih…

  59. oni ti se moraju nakrasti a za ostalo ne brini..samo im daj pare i bit će sretni..ako si nova onda ti je ovo lagani početak..zagrijavanje..sto vrijeme bude više prolazilo više ćeš biti spremna za ludaru..od samog homeboxa,do varijacije signala,do njihovih računa,do pun ku..stvari..sretno(trebat će ti)

    P.S kad uzmeš njihovu uslugu onda počinje bitka i mučenje..pa ispadne umjesto da oni tebi “služe” ti njima doslovno služiš

  60. a čujete ovo..usred igranja online pokera sa lijepim ulozima usred igre na homeboxu piše INICIJALIZACIJA

    ???

    po koji QURAC

  61. Kradu i prave nas ludim , mi pijemo zajebe za malo interneta i par mailova , zamisli da je tako u Imperiji bili bili tamo da jesu .

  62. meni je dolazio homebox račun od 1000 pa na više,vrhunac je bio 1380kn…ma reko jebo ja vas u dupe više,skoro me stara ubila,tako su me jebali gotovo 6 mjeseci,istina trebao mi je internet ali znate vi koji su to novci,naime mi ne seremo novce…

    onda sam se nekako izborio za Iskon flat sada lakše dišem,istina 170kn je daleko manje ali sam zadovoljan uz manje poteškoće koje imam sa vezom,zapravo zanemarive…

  63. ja si isto ne kužim ali imate pravo da sada ne platite jer sam zvao operatera i iskreno mi je rekao da netrebam platiti za ovaj mj. ako ne dođe do umts-a!Ako ne da čemo ga odjaviti !budite dosadni operaterima pa če te vidjeti!i koj kurac je website,ja se ne kužim u internet ,valjda nije sramota ali barem ga znam rastavit sastavit idignut win. samo neznam skidat filmove i iigre!pozdrev svima prevarenima.a tako bi htio da nisam trebao napisati tu riječ!!!!!sasssa

  64. Dana 09/05/2007 podnio sam zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa za Homebox/Officebox.
    Ugovor sam morao sklopiti na 24 mjeseca. Dobio sam uređaj sa svim pripadajućim uputstvima i počeo s korištenjem. Nisam zahtjevan korisnik ni za telefoniranje ni za internet usluge, pa mi sitne smetnje kao što su prekidanje linije usljed razgovora, dvostuki zvuk u slušalici prilikom razgovora na telefon ili prekidanje internet veze, pa ponovno gašenje i paljenje uređaja, nisu previše smetale. Jer kao što sam rekao, ne razgovaram puno, a internet mi služi isključivo za pregled dnevnih vijesti, forum, vremensku prognozu i mail Upravo zbog toga 1 GB, mi je bilo sasvim dovoljno, sto mi se je u ovoj opciji nudilo. Ugovor sam ispoštovao do kraja i 23 mjesečne uplate, bile su uredne, prema stvarnoj potrošnji i bile su unutar dospjeća plaćanja podmirene.

    Problem nastaje kada sam se u petom mjesecu 2009. godine, javio nadležnima, da po isteku ugovora ne želim produženje, već da ću se prebaciti na novog operatera, koji za istu cijenu nudi više. Tražio sam preko novog operatera prijenos tog istog broja da se ne mjenja, ali se u VIP-u nitko nije javljao i mislim da su to u u VIP-u iskoristili i desilo se sljedeće.

    Sredinom 6 mjeseca primio sam račun za period od 16/05/2009-15/06/2009 na iznos od 2.516,41 kn. Mislio sam da se netko šali, a i danas vjerujem da je došlo do neke zabune ili greške. Pregledao sam ispis i do kraja 5 mjeseca točnije do 31/05/2009 prijenos podataka je 0,00 kn, a od 01/06/2009 dostiže cijenu od 1.923,19 kn!!! To je nemoguće, i sa sigurnošću mogu reći da to nisam potrošio.
    Vrlo brzo po mojoj najavi o prekidu ugovora ukinulo se korištenje vip-ove usluge, tako da ne mogu pristupiti pregledu preko homeboxa i utvrditi stvarno stanje prijenosa podataka. Prijenos s jednog operatera na drugi se odvijalo cijeli 6 mjesec, pa sam odlučio prekinut stari broj i uzeti novi broj.

    Imam laptop HP xe4100 star 8 godina, bez pržilice, a inernet koristim samo za stvari koje sam naveo na početku. Inzistirao sam na žičanom internetu, baš zbog ovakvih stvari, što znači da nema mogućnosti da se netko ubaci i koristi podatke kao što ste mi to naveli u telefonskom razgovoru, prilikom mog prvog obraćanja službi za koristnike. Znači nemam wirelles i upad je nomoguć. Internet i telefon gasimo kad spavamo jer se uređaji nalaze u sobi gdje spavamo.Ako je i došlo do neke krađe ja nisam odgovoran za krađu signala od operaterske stanice do mog uređaja.
    Po mom telefonskom pozivu službi za koristnike odgovorili su da ćete mi ponuditi 30% umanjenja nastalog troška za prijenos podataka, jer samim time su priznali da nešto nije u redu. Znam da to nisam potrošio i ne želim plaćati tuđe greške. Nikad se nije desilo da nisam platio račun, a platiti ću i posljednji, ali do iznosa od 250,00 kn, (što je i prisječni iznos u ova 23 mjeseca) za što znam da je potrošeno.

    Ako netko može pomoći savjetom, bit ću zahvalan

  65. Ivane, jedino ti ostaje da pišeš državnom inspektoratu ili da se požališ malo na Zagreb-Forum da vide i ostali kako nije vip baš zlatan

  66. i ja imam problem ,ja icura smo uzeli na pretplatu
    hombox ,živim na selu 2,3 km zračne linije,od grada križevaca ,kad idem na net 15 do20kbs!operater mi ne vjeruje jer kaže da je sve pokriveno 3G mrežom vidim da nije jer ,na mobu mi ne piše 3G,a kada dođem do grada ,na mobu mi piše 3G!neznam tko koga tu jebe ,ali pizdim ineču im plačat račune,jer mogu igrat samo belu online ito je sve

  67. šta da radim ?pomozite i ja sam u govnima kao vi kako da raskinem ugovor!pozdrav iz križevaca

  68. nn radi na edgu,ali je tako spor nekada kad skidam na početku piše 28kbs ,a onda se spusti na 10kbs ,dali se da to owerklokirat ,drivere staviti ili nešto drugo

  69. RE: šta da radim ?pomozite i ja sam u govnima kao vi kako da raskinem ugovor!pozdrav iz križevaca
    ============

    Pogledaj na http://www.zagreb-forum.com/

  70. Treba osnovat udrugu,skupit sve prevarene i nac dobrog odvijetnika koji ce sve nas predstavljat i trazit veliku novcanu odstetu jer jedino tako mozes istjerat pravdu tek kad stoku udres po đepu.Tek tada ce shvatit da mi nismo neki iz afrike ili sta ti ja znam nekakva grupa debila kakvim nas oni vjerovatno smatraju,nego da smo korisnici koji zelimo imati samo normalnu vezu za internet sta je u 21 stoljecu sasvim i normalno.Ako to nemogu ispunit neka se stvarno ubiju jer tata ti papci nisu zasluzili da budemo njihovi korisnici.Evo dok sam i ovo pisao veza je nekoliko puta pukla:

    • meni je odobren raskid ugovora
      tek kad sam spomeno tužbu

  71. Ja sam isto nezadovoljni korisnik homeboxa i prosli mjesec mi je doslo 1.250,00kn racuna od toga oko 900kn interneta i to 6gb!!!! Odmah sam se pozalila u sluzbu za korisnike pa su odustali od naplate prijenosa podataka jer u periodu kad su mi naplatili internet nisam imala signala i nisam se uopce mogla spojiti na internet. Posto u opciji Moj vip pratim potrosnju interneta koja se od pocetka mjeseca do danas popela na skoro 5gb, instalirala sam brojac. Otkrila sam da mi po danu “nadodaju” nekih 50mb, najmanje. Uslijedit ce poziv sluzbi za korisnike jer sad imam i dokaz o mojoj potrosnji interneta koja je puno manja nego sto oni u racunima pokazuju. Ako ne, onda prijava o javnoj pljacki.

  72. imam sličnih problema s Vipom, od 6 mj. ove godine sam uzeo novi hombox i produžio ugovor, jer sam da tada bio zadovoljan uslugom, no sad su mi počeli “curiti” Mb, prošli ugovor nisam prelazio 1 GB, a sad svaki mjesec dobijem preko 3. zvao sam ih i uvjeravali su me da sad imam bržu vezu pa mi skida više Mb kad očitava stranicu, gluposti. idem do odvjetnika da vidim kako ih mogu tužiti jer nisam zadovoljan uslugom i kako mogu raskinuti ugovor, jer nepada mi na pamet platiti pretplutu za još 18 mj. tražio sam da mi daju neku opciju s 5 gb ali su mi rekli da ne takva opcija ne postoji. najviše mogu dobiti 3 gb, 2 gb koja dobiojem i 1 gb po cijeni od 19 kn.

  73. Pridružite se grupi na Facebooku protiv tulipana koji nas rade budalama, a lovu nose u Austriju, dok mi za uslugu ne dobijemo niti poluuslugu.
    http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=207809814879#/group.php?gid=207809814879&ref=nf

  74. Meni su u prošlom mjesecu (11.) računali potrošnju za 31. 10. kada sam potrošio nekih 50 min jer mi je ostalo besplatno i tako sam morao platiti nekih 35 kn jer su mi uračunavali 31. 10. u 11 mjesec. Kad sam im se javio na službu rekli su “greška, slučajno se događa, možete se žalit (nekomu kome treba platiti milijune da bi dobio to sitniša). A sad mi govore da moram platiti 57 lipa zbog nekog poziva u 30. 11. (sad je 12. mjesec, budući čitaoci)

    Nisu problem te pare nego šta su nedosljedni, prave se blesavi

  75. meni se radi o sljedecem poboljsala se veza i sve vise i trosim ali dobio sam racun 611 kuna

    od toga 352 kune za prekoracenje interneta

    1gb sam potrosio i jos dodatna 2

    2gb / 352 kn ispada da placam skoro 6 kuna po megabajtu pa kako jel to moguce ?

    jel imao ko slicnih situacija?

  76. Imao sam ugovor do 7. 2009 i uredno sam sve platio do tog datuma tad su me zvali iz Vipa i pitali da li želim produljiti ugovor ja sam naravno odbio . Da bi za 3 mjeseca poslali račun od 640 kn . Zvao sam ih i pitao šta je to. Oni kažu da sam trebao doći z poslovnicu raskinuti ugovor i da moram platiti. Kažem im da su me zvali i ništa nisu rekli o tome a on kaže da je to njihova greška ali ipam moram platiti. sad su mi poslali od nekog advokata račun pred ovrhu od 850 kuna , šta da radim.

    • Imam isti problem!!
      Meni je trebao 24-mjesecni ugovor isteci 02.12.2009., ali oni to ne prioznaju.
      Vidi gore neke postove, u drzavnom inspektorijatu postoje neki koji
      bi nam mogli pomoci (a koliko vidim VIP im je stao na zulj!).
      Ja cu probati.
      Osobno sam zadovoljan VIP mobilnom uslugom, ali ovo sa Homebox
      ugovorima je cista prijevara.
      Kod mene je stvar jos gora jer uredjaj nisam gotovo uopce koristio u tih 24 mjeseci!
      Kako rece jedan na Forumu “nista protiv VIP-a, ali protiv lopovluka da”.
      /M chao

  77. Imam problem koji bih najradije nazvao “Homebox ugovor na prijevaru”.
    Radi se tome da sam u 12. mj. 2007. potpisao Homebox ugovor na 24 mj. na prodajnom mjestu “City Centar1”. Ničim nisam slutio da je to zapravo ugovor na NEODREĐENO VRIJEME!! Upitavši prodavača više puta o tome uvjeravao me da je ugovor na 24 mj. (znao sam da ću tih 24 mj. morati otplatit uređaj, to nije upitno). By the way onako kako se to već radi sa naivnim kupcima, pored ugovora dobio sam zaklamanih još par stranica sa objasnjenjima, koje naravno nisam odmah pročitao (nego tek nedavno). I eto .. da ne duljim, uređaj zapravo nije niti bio korišten, niti uključen na svojoj ili bilo kojoj drugoj lokaciji. Naivno očekujući automatski prekid pretplate (80 kn mjesečno!) 02.12.2009., iznenadih se u siječnju 2010 kad je stigao račun za 12 mj. plus trošak opomene, sve skupa 105 HRK. Pa opet novih 105 HRK za 01. mj. pa opet …
    Naravno, VIP ne želi raskinuti “pretplatu” dok mu ne uplatim sva dugovanja, što je već naraslo na preko 600 HRK. Prijete mi prekršajnim postupkom, itd.
    Ako netko ima slično iskustvo i kakvu pravnu pomoć da potražim, javite se!
    Želio bih da više nitko ne nasjedne na takve i slične “promotivne i povoljne” VIPnet, Tele i ine telekom akcije u pred-praznično vrijeme, kad vas lako ulove.

  78. VIP JE SMEĆE. NEMOJTE IMATI POSLA SA STOKOM!!!

  79. kakve ste vi svi budale!!!

    • Slazem se :o)
      Zato, učite vi drugi iz ovih primjera.
      Prvo je da izbjegavate potpisivanje bilo kakvog UGOVOR-a,
      poglavito VIPnet Homebox i sličnih!
      Ako već potpisujete, pazite da je Ugovor na OGRANIČENO trajanje, i to bez stavke prema kojoj se automatski produžuje.
      Uzmite u obzir da vam se u životu može nepredviđeno nešto dogoditi,
      i da možda nećete biti u mogućnosti plaćati rate koje će vam VIPnet (ili bilo koji drugi operater s kojim imate Ugovor, nije važno) uporno slati i one će vam stizati na naplatu a da uopće ne koristite tzv. “uslugu”.

      Drugo je da bi se Homebox slučajevima trebala pozabaviti HAKOM agencija (www.hakom.hr), kako ne bi i drugi nasjeli na obmane i slične prijevare.
      Nažalost, udruga “Potrošač” neće vam biti u mogućnosti puno pomoći, jer telekom operateri imaju jaku odvjetničku silu koja stoji na njihovoj strani i koju dobro plaćaju, tako da se udruge boje ići u neku javniju i oštriju kampanju protiv njih a u korist malih ljudi.
      Toj temi bi udruge trebale posvetiti cijeli jednu emisiju na javnoj TV!
      Nažalost odraz je to ukupne situacije u hrvatskome društvu gdje se već godinama tolerira nepoštenje i korupcija. Još smo mi daleko od nivoa zaštite potrošača koja postoji u razvijenim EU zemljama.

  80. Pozdrav! Ima li netko iskustva sa novom ponudom Homebox-a 75kn 5gb u Zadru?Zanima me brzina downloada i uploada, jeli se sto poboljsalo jer cujem da brina nije bas naj naj…hvala

  81. zadnji post ispravka :da brzina nije bas naj naj

  82. evo jedna zamolba svim ljudima dobre volje.naime situacija stoji ovako,prije dvije god sklopio sam ugovor sa vipom o trajanju pretplatničkog odnosa 24mj.Medjutim nakon nekoliko mjeseci moj život se okrece naopako i nisam vise u mogucnosti placati pretplatu,vise puta kontaktiram vip radi dogovora o placanju ostatka pretplate na rate,Tu se javlja gospođa Vuković ili tako nekako i kaže da se ne brinem i sve će biti riješeno.Kad danas paf.ppoziv suda sa prijedlogom za ovrhu naravno sa troškovima napumpanim na 10,000kn a meni plaća 2100kn.a imam na skrbi dvoje djece i nezaposlenu suprugu.I zato MOLim sve koji su u mogućnosti dana 14.10.2010 i solidarnosti prema mom 4-mjesečnom sinu i cijeloj obitelji bojkotiraju korištenje vipovih usluga i prošire ovaj poziv na prosvjed preko drugih portala i sl.

  83. Evo i mene pokradenog homeboxaša. Tek sam uzeo homebox (ovaj novi, 5 Gb prometa uključeno za 75 kn), kada prvi mjesec od kada sam ga instalirao dobijem račun na 105 kn ali za 10 dana korištenja obzirom da me nije bilo u ZG (u prenesenom značenju sam potrošio oko 8 Gb), a za drugi mjesec nevjerojatnih 1000 kn. Idem ja nazvat službu za korisnike da vidim o čemu je riječ, kada meni ženska nonšalantno kaže preko telefona :” Da gospodine, vi ste potrošili 65 Gb taj mjesec!”. 65 Gb????..WTF, toliko nisam trošio ni na flat DSL-u u najboljim danima kada sam skidao po 4 filma dnevno (inače homebox koristim samo za surfanje). I sada reklamacija itd. itd. Nitko mi nemože reći da sam potrošio 65 Gb jer je to u praksi nemoguće sa UMTS modemom. Da sam znao da će tako biti nikada ga nebi uzeo, zato ljudi pazite se, tj provjeravajte promet na MojVip svakodnevno.

    • Čuj, mislim da je potpisivanje bilo kakve usluge osim one “flat rate”
      u današnje doba izgubilo bilo kakav smisao.
      Te stavke o Giga-byteima kad tad se okrenu na štetu potrošača.
      Zato … RASKINI pismeno ugovor i idi na neki flat rate.
      Dakako, ako ti se VIPnet zamjerio, onda alternativni operater
      (Iskon, T-Com, Amis, B-net, ima ih) 😉

  84. Homebox je najveće smeće što postoji i vjerovatno najveća prijevare u hrvatskoj. Otprilike trećnu dana nam telefon uopće ne radi a da toga nismo ni svjesni nego nas ljudi zovu na mobda nam jave kako nam je homebox pet izbacio. Ne može se surfa i priča u isto vrijeme, Zadnji mjesec nam je došo 100 kn internet prometa a ništa osim update za antivirus nije skidano. Zvo sam ih i bunio se ali ništa se ne može dokaza. Vjerujem da i T-com ima svoje mućke ali barem pruža neku uslugu Ostalo mi je još 2 mjeseca pretplate pa nek se onda vip goni u tri p.m.

    • Naravno, to moras PISMENO zatraziti i poslati u zutoj koverti na Vrtni put 1 (prije isteka ugovora).
      Najbolje ODMAH.
      Probleme prijavi na HAKOM (www. hakom.hr).

  85. Pročitala sam sve komentare navedene ovdje. Svi komentari tj. problemi se podudaraju s mojima u potpunosti . Imam 13 godina al me nemojte ignorirati ko oni u sluzbi . Znam jako puno o kompjuterima i internetu , ocito vise nego i oni u Vipu sami ( nazalost )
    Dakle , internet veza je nevjerojatno spora , dobila sam 1 pišljivi GB mjesecno za potrosit (kaj mi je to) najmanji racun bi bio nekih 100 kn , najveci 1800 .. Stalno se prekida veza , i rekoh vec nevjerojatno je spora, kad sam im to rekla naveli su problem sa signalom (problema dakako ovdje nema sa signalom nego s njima) , telefon sam broji sekunde , bez da razgovaram s nekim , nemogu bit na internetu i pricat s nekim na telefon istovremeeno ( a to su naveli da su jedini u hrvatskoj koji to rade!! -.-” ) Doslovno mi se gade, najradje bi im zapalila poslovnicu , preuzasni su.
    Kako da ja raskinem ovaj ugovor i nikad vise nemam posla s njima ? =)

  86. Ma ljudi moji svi oni kradu,samo mi padamo na njihove “akcije” i sve dok nas ne oderu ne vidimo nista.Zalosno ali istinito.

  87. smeće od mreze, plače mi se od muke kad se sjetim koliko je izgubljenih glava radi ove Hrvatske, koju su danas zauzele seljacine, gamad koja obmanjuje ljude, ne brine se za njihova prava, vec cuva svoje guzice….ukinite ovo bip..od mreze dok nisu pale glave.

  88. hmm, i ja sam taman poceo informirati o homeboxu da ga uzmem, ovo mi je pokazalo da to nije bas najbolja ideja =)

    Hvala vam sto ste podjelili vasa iskustva o homeboxu na ovakvoj stranici, treba im jebat majku da budem kratak =)

    Pozdrav iz Slavonije

  89. još jedna nezadovoljna korisnica-vip homebox nikada i nikom neću preporučiti, treba ih pljuvati svima da slučajno netko ne nasjedne na njihove laže. nevjerojatno da u ovo “doba interneta” oni nama prodaju takvo sranje.
    srećom, ugovor mi ističe i bye bye gadovi!!

  90. Proćitao sam večinu pritužbi na Vip Homebox,ali pored svih vaših problema koje imate i na koje se žalite,imam ih ja,ali mislim da Vas sve šišam,sa onim što su u stanju da u Vipu izmisle:
    Prve dvije godine pretplate po 150,00 kn.Produljenje ugovora na sljedeće 2 godine,pretlata 75,00 kn mj.
    Produljenje ugovora/pretplate na sljedeće 2 godine račun za prvi mjesec te petogodišnje vjernosti 150,00 Kn i ako u ponudi na službenim stranicama za hombeox nema te stavke ni cijena jer najskuplja ponuda je 12 mj po 120,00kn.
    Imam ponudu raskiniti ugovor ili mogučnost na 75,00 kn.
    Na temelju ugovora,ne možete znati u kojoj ste tarifi,po kojoj cijeni ništa to ne piše na ugovoru,a za Vip je to normalno.
    A to u vrijeme VIP AKCIJE sve za 50 posto manje,meni više!

    • Preporuka: raskinite ugovor ako jos uvijek traje.
      Morate PISMENO zatražiti raskid i poslati u žutoj koverti na Vrtni put 1.
      Niste dužni previše objašnjavati ZAŠTO želite raskid, ali ako imate problema sa uslugom tj. opremom samo ih navedite.
      Glede kršenja prava Vas kao korisnika, ili u slučaju sumnje u
      nepošteno sročeni ugovor, obratite se udruzi “Potrošač”.
      (možda se odvaže sve skupa staviti u emisiju Potrošački Kod).
      Ako Vam VIPnet ne želi raskinuti ugovor, u roku od 16 dana pošaljite svoj
      slučaj državnoj agenciji HAKOM (www.hakom.hr) koja se smatra
      drugo-stupanjskim tijelom za rješavanje takvih sporova.
      Tek tada ćete u slučaju kasnijeg sudskog spora imati dobre izglede,
      inače će Vas VIPnetovi odvjetnici osporavati na sve moguće
      načine i odugovlačiti. A Vama će računi uvećani za Opomene i dalje stizati te ukupni dug uvećavati … Zato požurite!

  91. Ugovor za Homebox mi istječe tek u 2013. godini. Htio bih raskinuti ugovor iako mi sve savršeno radi i nisam nikad imao nikakvih prevelikih problema…
    Želio bih raskinuti ugovor je želim flat i televiziju što od vipša neću nikad imat…
    Ima li ko kava savjet?!

    10x

  92. Pretpostavljam da svatko od Vas koji tu gore “proljevate” zuc ima svoje razloge i uvjeren je da je u pravu,no ja na tu vrstu tehnologije ili mjesecnog iznosa na racunu nemam ama bas nikakvih prituzbi.Zivim u Istri,na recimo ruralnom podrucju kraj mora,imam savrseno pokrivanje VIP signalom EDGE i GPRS tehnologije,a sa jednostavnom vanjskom antenicom spojenom na hombox Globesurfer 2 ili 3 uspijem uloviti i do -70db(vrlo dobar) signala sa 3G odnosno UMTS i HSDPA tehnologijom sa bazne postaje iznad Medulina koja je od mene udaljena zracno cak oko 23 kilometara!?.Da se razumijemo ta Homebox tehnologija nije barem za mene bila bas nikakva novost,jer sam slicne uredjaje koje je proizvodio francuski Sagem-naravno tada bez interneta,montirao za pretplatnike T-Coma koji zbog dislociranosti,nedostatka parica,neizgradjene infrastrukture nisu mogli do prikljucka na klasicni nacin,a pojavom GSM-a kod nas dana im je na taj nacin barem mogucnost da telefoniraju kao fiksni korisnici tada preko te “fiksne GSM tehnologije” koja dakako jos uvijek egzistira u mrezi T Com-a.Slicni se uredjaji ugradjuju i na kucne centrale kao jeftiniji izlazi iz interne telefonske mreze prema mobitel operaterima ili korisnicima VPN mreze tvrtke za tzv. razgovore po “nula kuna”.
    Da se vratimo VIP-u,odnosno Homeboxu.Do sada sam imao priliku testirati ili montirati sve uredjaje iz dosadasnje VIP ponude,kako one samo za Call opciju tako i ove za opciju interneta i sve ih jos imam kod sebe po jedan primjerak.Jedini uredjaj sa kojim je bilo problema bio je Novatelov koji se nudio u pocetku,no mislim da ih je u upotrebi ostalo jos jako jako malo.Uredjaj koji mi je do sada davao najbolje rezultate je Option-Globesurfer 3 na koji uopce nemam prituzbi,nikada se cak nije ni “zamrznuo” sto se sa prethodnikom Globesurferom 2 znalo desiti doduse ruku na srce vrlo,vrlo rijetko.I najnoviji Huawei je stabilan uredjaj,ima i mogucnos prikljucka vanjske antene,iako po mogucnostima malo zaostaje za Globesurferom 3 ali uslugu nudi besprijekorno.
    Pretpostavljam da bi u gradovima zaista i moglo biti problema u nekim dnevnim intervalima zbog velike koncentracije korisnika interneta odnosno podatkovnog prometa po jednoj baznoj postaji i lako je moguce da tada dodje do zasicenja iste,pa se i uz dobar signal mozda nemoze u potpunosti koristiti “kupljena usluga” no promet svake postaje monitorira se i mjeri pa ukoliko se takve situacije cesce desavaju pristupa se prosirenju kapaciteta koliko je to moguce.
    Savjetujem podesiti odnosno zastititi “WLAN” mrezu ukoliko je na Homebox-u koristite-sto je posve normalno,i registrirati se na uslugu Moj Vip te barem orjentaciono provjeravati potrosnju dvaput mjesecno.Isto tako uvijek rucno “raskinite vezu” kroz Explorer,neka Vam to ne bude tesko i neka Vas to ne dekomodira-lakse je nego kopati,pa ce Vas i pozivatelj bez problema dobiti.Naime dok traje i minimalni prijenos podataka nemoguce je obaviti glasovni poziv,a dok Vam je racunalo upaljeno ono”stalno nesto cacka”po internetu.
    Uvijek tezite “pronaci” sto jaci signal za Vas Homebox uredjaj sto nije uvijek bas ni lako izvedivo i upamtite : Homebox nije zicna ili opticka veza poput ADSL-a i smijesno je to uopce usporedjivati.Samo signal 3G Tehnologije(plavi),odnosno UMTS ili HSDPA mogu Vam se u idealnim uvijetima i rijetko pribliziti ADSL podatkovnim brzinama,dok sa EDGE ili GPRS om ovi “jaci internet igraci” sigurno nece biti zadovoljni jer Vam primjerice ovi potonji jedva omogucavaju gledanje videosadrzaja putem popularnog You Tube-a,odnosno treba znatno vise vremena da se sadrzaj uopce ucita.
    Uostalom svi ste Vi gore imali 15 dana probni rok da se odlucite zelite li Homebox ili ne,a vjerujem da ce nekima od Vas i ovi moji savjeti dobro doci pa ce i srdzbe,i suza na Vip biti manje.
    Ukoliko Vam treba tehnicki savjet iz “prve ruke” odnosno ne iz kancelarije nego sa “terena” nazovite : 098 224 402.Kristian.

  93. pozdrav
    bravo za stranicu
    njihova prevara je jednostavna…..
    par mjeseci normalan račun, a onda preko 700 kn
    ….. tražio sam izlist – gdje odlaze impulsi, nedaju, daju samo neke šifre, ali i tamo je vidljivo da svaki neki dan točno u pol noći netko potexgne brdo impulsa ….. to SIGURNO RADE ONI ……

    DAKLE TREBAMO SE UDRUŽITI NAĆI ODVJETNIKA KOJI SKUŽI INTERES , …….. EVO JA ĆU SE SAD POTRUDITI I PROBAT PRONAĆI PROGRAM S KOJIM MOGU OTKRIT KOJI TO TOČNO SERVER POVLAČI MB, A ON JE SIGURNO NJIHOV…… NEZNAM U FILMOVIMA KAD SE TUŽI OVAKVE KOORPORACIJE ZA OVAKVU KRAĐU DOBIJU SE MILIJUNI……..

    a oni mi sad još blokiraju račun…

    evo mail… freeturbine12@gmail.com , pa tko je zainteresiran za tužbu, ali i za proteste ispred njihovih centara, obljepivanje istih s plakatima – nek se javi

  94. Kao prvo dok ste anonimni,nitko Vas i Vase probleme o kojima vecina ovdje prilicno povrsno “natuca” ne shvaca ozbilno vec kao neku
    “reakciju na akciju”
    Pri sklapanju ugovora za uslugu Homebox automatski Vam se (po defaultu) na prodajnom mjecsu u Cis aplikaciji na elektronskom ugovoru,a kasnije i na printanoj verziji pojavi ikonica da pretplatnik trazi i uslugu izlista poziva,bilo da su govorni ili data i jedino na Vasu izricitu zelju da izlist ne zelite,Vip vam to nece slati,i ne vidim potrebu da se to sada”trazi naknadno”nakon sto se “mlijeko vec prolilo”.Dakle provjerite stavke u ugovoru o usluzi.
    Vasem ste Homebox uredjaju vjerojatno aktivirali WLAN mrezu,mozda ju niste zastitili ili ste ju preslabo zastitili a neki je “nadobudni haker” nakon nekog vremena u blizini uocio slobodnu mrezu ili probio Vasu zastitu i frrrrrrrrrr odu megabajti u susjedstvo,a Vi u to vrijeme nakon ponoci nazalost niste mogli primjetiti.Sa kvalitetnom vanjskom grid WLAN antenicom moguce je da se netko”zakaci”na Vas uredjaj i sa daljine od cak 500 metara uz uvjet da ima opticku vidlivost prema primjerice Vasem balkonu,prozoru sobe ili hodnika u kojem je Homebox kutija i namjerno Vam napakosti skidanjem bezveznog sadrzaja samo da bi Vam potrosio podatkovnu kolicinu!!!
    Imao sam u Puli barem 20 takvih primjera,vecinom sa ADSL ruterima no ovo je isto samo sto ne koristi zicu ili optiku.
    Pozdrav-KiKo

  95. Ja ga imam od 5mj. uglavnom ok kraj Umaga EDGE i brzina c.a 200 kb/s
    download ,upload jako mali 15kb/s vidio sam da aparat daje prioritet telefonu
    ako si na netu netko te zove prekine net i dobiješ poziv meni se to svđa
    račun provjeravam svaki drugi dan i do sada je ok .mjesečno ne uspijem
    potrošiti 2gb

  96. Ja ga imam od5 mj. pokraj Umaga mreža EDGE brzina downl. 200kb/s
    upload 22kb/s neki put se čuje jeka ali rijetko kad si na netu ako zvoni telefon prekine net ali meni je to ok telefon mi je važniji ,treba reći da
    imaš besplatni prikaz broja kod tcom12 kn ., Račun kontroliram svaki drugi dan i imam mjesečni ispis mislim da za 75kn imaš više nego u Tcomu.

  97. Imam hb od 5mj. do sada je sve ok mreža EDGE down. 220kb up.20kb
    dobijam ispis poziva i svaki drugi dan kontroloram račun na091 77 00
    Internet ne uspijem potrošiti, neki put se čuje eho ali rijetko.
    Prema Tcomu gdje sam imao dial up ovo radi ok.

  98. Može mi neko pomoći? S vipom sam sklopio ugovor o homeboxu na 24 mjeseca u kolovozu 2009,,da bi danas u 10 mjesecu došao meni račun za 9 mjesec a opće nisam koristiio homebox od kolovoza kad je 24 mjesečna pretplata istekla prema ugovoru koji sam sklopio.

  99. dobio sam račun za platiti od 789,31 kn . nebi bilo to čudno da sam na netu po 24 h na dan , ali ja sam 3 h max. s time da sam citam i šaljem mail i ništa više…… kakva je ovo prijevara, s time da još nisam dobio račun za pletiti , oni me iskopčali. kome da se obratim s plaicom u ruci , ovakav bezobrazlog nisam nigdje dozivio , ps vairles je ugašen .

  100. Kupio sam Hom boks 10.08.2012.u Vipovom prodajnom centru u Umagu na ugovor od 12 mjeseci.Na ugovoru i samom omotu od Hom boksa stoji da je rok za isprobati uređaj 15 dana.Pošto imam loš prijem signala pa mi jako sporo otvara stranice na internetu pošao sam u Vip u Umag da im vratim uređaj 22.08.2012 u njihovoj radnji su mi rekli da oni ti nemogu uzeti nazad,navodno da je sada probni rok 5 dana.Onda je njihov službenik navodno poslao e mail Vipu šta da urade sa moim slučajom,da bi uzeo od mene broj telefona pa će mi javiti.Pošto me niko nije kontaktirao ja sam otišao do Vipa 23.08.2012 da im vratim uređaj i dobio sam isti odgovor od prethodnog dana da oni ne smiju uzeti uređaj nazad.
    Kome da se ja obratim za pomoć
    MILOJEVIĆ DRAGAN
    RONKO 2
    BRTONIGLA

    • Nije loše poslati im pismeno žalbu, tako da ostane neki trag, a mislim da su onda dužni u roku 15 dana se očitovati o njoj. Ako niste zadovoljni njihovim rješenjem, možete se žalitu HAKOM-u (www.hakom.hr) koji naknadno može naložiti telekomu da promijeni odluku ukoliko pozitivno riješi vašu žalbu. Ja vjerujem da ste u ugovoru dobili točno napisan rok od 5 dana, ali bi zaista jako volio da ih se kazni za nemar i bezobrazluk, jer po meni nije normalno da reklama na uređaju govori jedno, a ugovor drugo.
      Sretno!
      Ivica

      PS Na Hakomovim stranicama imate i zakone i propise koji vam, iako su poduži i zahtijevaju vrijeme i trud, mogu pojasniti koja prava imate jer nažalost vrlo često ljudi na helpdesku znaju (pre)malo, a možda je i to dio poslovne politike :-(.

  101. astothedert

  102. abranyfloolla

  103. ypy2

  104. ypy3

  105. Čitajući Vaše probleme o HB i sam sam bio u istoj situaciji , ALI NAŠAO SAM RJEŠENJE !!! Pišem ovaj text u namjeri da bih pomogao sadašnjim i budućim korisnicima. Kada sam uzeo prvi HB u 8 mj. 2010 izluđivalo me kao i Vas , 3 mjeseca sam tražio po kući mjesto dobrog signala, dok nisam odnio HB u tavanske prostorije ,a nakon toga dobio informaciju da pomaže obična alu folija koju sam stavio suprotno od odašiljača .Odmah je signal porastao na 5 stupića- full signal, međutim ipak speedtest je pokazivao male brzine 1-3MB/s i i veza nikad nije pucala u 2 godine. Moram naglasiti da živim na selu 8 km zračne linije od Valpova u slavoniji i da nemam optičku vidljivost od odašiljača ( štala- gospodarska zgrada mi smeta).Nemam druge opcije ni kod jednog operatera za adsl na koje sam sve ljut i kod svakog izigran isto tako mogu psovati i skidati sve po spisku.
    Vraćam se rješenju : Ovo ljeto ponovo sam uzeo HB i postavio ga na isto mjesto ,ALI uporno danima sam kopao ,čitao po forumima , siguran da mora postojati način boljeg i bržeg interneta i našao ga. RJEŠENJE JE U 3D CORNER ANTENI !!!! Odlična, pouzdana sa velikim pojačanjem od 17,4 db. Jednostavna za samogradnu i može ju napraviti svaki prosječan muškarac. Sam sam napravio 3 takve antene -sinu , susjedu i sebi.Dobio sam 100 % pojačanje i brzinu neta, sada se kreće od 5,5 mb do 6,5 Mb/s .
    O anteni : Izrađuje se od Alu ,Cu ili mesinganog lima dimenzija 300×300 mm (ukupno 600 mm) koji se savija da se dobije 3 ravne površine.( pola kocke)
    Materijal : lim debljine 0,5 do 2 mm. elementi : dvije cjevčice fi 4 dužine 93 mm i 80 mm .konektor i kabl RG213 – što kraći do 2 m ( susjed ima 8 m kabla i sve šljaka) i Pingtail dužine 0,5 m i konektori za na kabl. Cijene : Alu lim – 30 kn. konektor na anteni- 35 kn. kabl RG213 1m- 20 kn. konektori za kabl 2x -35 kn. i pingtail cabel 42 kn.
    Sve konektore i kabl možete kupiti u Electronic centru ili Chipoteci.
    Sva detaljna uputstva o izradi 3d corner antene možete naći ,ako upišete na Googlu 3D CORNER ANTENA. Konstruktor je Dragoslav Dobričić.Potrudite se i napravite ju i nečete požaliti , jer je jako tolerantna na preciznost izrade !!!
    Nemojte kupovati tvorničke antene jer su jako skupe npr. grid antena košta 270 kn ili čak 500 kn.
    Nakon dial-up i stikova bolji net nisam imao zahvaljujući svojoj upornosti i tom antenom- sada imam net bolji i brži od mnogih koji imaju adsl
    Ne odustajte i sretno u izradi !!!!

  106. Ja se naganjam sa VIP-om glede HB već evo 5 godina. Obzirom da sam aktivni član Udruge za zaštitu potrošača i profesor na fakultetu koji predaje računalne kolegije, nisam htio platiti nešto što nisam potrošio. Rezultat je iznimna bahatost VIP-a, koji je moj prigovor prihvatio tek kada sam sudskim putem zatražio gdje je nestala moj preporučeni dopis. Nikada nisu odgovorili, ali su pokrenuli ovrhu, koju je njihov pijun od javnog bilježnika skrivao u ladici skoro pa 4 godine, na kraju su me na temelju falsficiranih dokumenata ovršili i blokirali mi sve račune. Jasno, tužio sam ih, 4 mjeseca nitko od sudaca na sudu nije htio zaprimiti predmet, mada sam tražio Hitnu sudsku mjeru, na moja uporna inzistiranja, predmet su dodjelili sutkinji, koja je zamislite za mišljenje pitala tkoga, VIP i Javnog bilježnika !!!! Jasno gospoda su rekla da je sve u redu, i ona je bez ročišta donjela odluku, zar to nije po onoj Kadija te tuži, kadija te sudi :))) Jasno da sam se žalio :)))))

  107. traf

  108. Evo jedan blaži komentar! 😀
    Dva puta sam produžavao 24-mjesečni ugovor za Homebox (prve dvije godine imao sam GS III, a druge dvije Huawei B260a).
    Uz ne baš sjajan signal, zadovoljan sam s uslugom. Brzina se kreće oko prosječnih 75 kB/s u downloadu, a upload praktički i ne koristim (osim maila i koje slikice tu i tamo).
    Prije Homeboxa pokušavao sam se dokopati interneta putem T-Comovih bežičnih rješenja i mogu reći da sam platio jako skupu školu, a usluga je bila na nivou modema 56K. Nikad više t – kome kod mene.

    U web upravljačkom sučelju na Huawei-u imam mogućnost praćenja prometa lokalno (samo ga trebam resetirati svakog 1.-og u mjesecu), tako da nema šanse da slučajno probijem uračunatih 5Gb prometa.
    WLAN je zaštićen, a kad me duže nam doma – isključim ga.
    Jednom su mi naplatili 600 kn ali sam sam si kriv – probio sam limit besplatnih Gb, a VIP je cijenu dodatnih MB odredio takvom kakva jest (bezobrazno skupo – ali je sve bilo unaprijed navedeno u cjenicima koji su bili javni i dostupni svima pa i meni).
    Sad mi je istekao i drugi dvogodišnji ugovor i ja sam nastavio koristit Homebox uslugu (ugovor se automatski produžava, ali ga ja sada mogu raskinuti kad mi se prohtije – bez onih fora s plaćanjem penala radi prijevremenog raskida ugovora)!
    Primjetio sam da mi je nakon isteka ugovornog razdoblja signal stalno WDCMA dok je prije češće bio HDSPA ili HSUPA.
    Sumnjam da su mi smanjili dostupnu brzinu, ali isto ne mogu dokazati, a i nema nigdje u (isteklom) ugovoru navedena ni maksimalna ni minimalna brzina (uploada / downloada) koju bi se pružatelj usluge obvezao isporučiti klijentu.

    Ono što bih najviše kritizirao je nivo tehničke podrške.
    Kada sam potpisivao drugi ugovor, raspitivao sam se o mogućnosti skidanja upgrade firmwarea za Huawei b260a. Djelatnik Vipa me uvjeravao da je to dostupno na netu i da se često ažurira.
    Neki dan sam prosurfao od nemila do nedraga i nigdje nisam našao upgrade firmwarea, a od navedenog nema niti A na vipovom sajtu.
    Msilim da bi tamo trebao biti jasno istaknut link za download na aktualni upgrade firmwarea. Svaka ozbiljna firma bi o tome morala voditi računa. To je nešto zbog čega bi definitivno promijenio operatera čim bi se uvjerio da taj drugi ozbiljno shvaća tehničku podršku.

  109. The time scale associated with large progress within on
    the net gambling sector has now terminated, the period connected
    with loan consolidation is actually forthcoming, time of struggle intended for completely
    new people. If ever you can find yourself fascinated with a brand
    new video game, understand how the overall game is competed.

  110. […] cialis france sans ordonnance comprimé cialis. Lamisil En Pharmacie Avec Ordonnance Vipove prijevare korisnika homebox-a | Vip telekomunikacije Fantacalcio Conversano ? Leggi argomento – Acheter Diflucan Pas Cher Vente Levitra Sans Ordonnance […]

  111. […] Allergique, La Fermeture De Votre Gorge, L'enflure De Vos Lvres, Langue, Ou Visage, Ou Essaims. Vipove prijevare korisnika homebox-a | Vip telekomunikacije Acheter Du Cialis En Pharmacie En Belgique – WMStalk CollegeKnights.org • View topic – […]

  112. […] Est Allé Des Noix: achat zithromax france pharmacie peut on acheter du zithromax sur internet. Vipove prijevare korisnika homebox-a | Vip telekomunikacije gamecrackpcmega • Leggi argomento – Levitra Prix En Pharmacie Paris StarGate; A True Story […]

  113. auto car lancer odessa

  114. Fantastic! I just would like to give a huge thanks for the good info you have here on this blog. I will be returning to this website for more soon.

  115. Meni je prije dva mjeseca istekao ugovor i nastupili su problemi.Imam isključen WLAN,spojen sam sa kablom i tako koristim stalno Homebox. Ali sada mi nestaju ne megabajti nego Gb,sve se to događa noću.Ako želim pomoč moram nazvati telefon koji se plača po posebnoj tarifi,ako želim dati prigovor mailom moram adresu posebno registrirati kod VIP-a.Jedan djelatnik tvrdi da me netko potkrada preko WI-FI mreže dok drugi kaže da to nije istina,čim je WLAN isključen nema WI-FI. Ni ja sa svojim mobitelom nemogu uhvatiti nikakav signal sa svog računala.Pitam se tko je lud.

  116. Svi varaju
    Dolaskom na otok Ugljan koristim t- com stck napunim sa 100 kn aktiviram opciju internet xl pise mreza 3g a brzina je od 9-12 kb/sek nevjerojatno ali istina
    Koristim ga za procitati novine i pogledati si postu ali za dva i pol dana ode 100kuna pa nadoplatim opet sa 100 i isti slucaj onda zovem t-com ostarim dok nekog dobijem u meduvremenu nadoplatim za 50 kuna normalno za 1 dan ostanem bez toga revoltiran uslugom slomim stick i bacim u kos i sada nemam internet vjerujem da su vasa iskustva sa Vip-om slicna

  117. A kaj teci nego užas ! Kad im drzavni sustav to dozvoljava a HAKOM ih podrzava . Ljudi potpisuju a da ni neznaju kaj su potpisali . micro slova na ugovoru !!

  118. Postovani. Zelio bih obavjestiti cjelu hrvatsku javnost sa prevaom od strane VIP-a. Naime d way na 20.05.1017 god. u Splitu , centar Joker Vip prodajno mjesto uzeo sam na probu od 5 dana Home Box uredaj . Kako na promotivnom letku tako i usmeno operater-ka koja mi je urucila uredaj bio sam upoznat sa flat internetom min brzine 20 Mbs . U periodu od 5 dana sve je radilo perfektno. Prvi problemi nastaju sredinom 6 mjeseca i mjerenjem brzine sam utvrdio da brzina ne ide preko 3 Mbs. Kontaktiram sluzbu za korisnike koji odgovaraju da ce rijjesiti priblem aki nakon dva dana mi se javljaju da sam potrosio 100 gb i da je tada brzina 1 mbs. Nakon sto sam ćuo za limit po potrosnji u nevjerici uzimam ugovor i letak u kojem ne stoji nigdje da brzina pada nakon 100 gb. Zatecen novonastalom situacijom uplacujem dofatnih 100 gb kako bi kao iznajmljivac omogucio gostima nesmetano koristenje. U iducem periodu mjerenje brzine je bilo nikad preko 5 mbs sto je daleko ispod ugovorene. Pokusavali su promjenom frekvencije , signala , resetiranja ali nista. Pokusao sam mirnim putem raskinuti ugovor ali ne pustaju te jedini pravni put je tuzba koja ce uskoro sljediti zbog prevare.
    Joško Grubiša
    Cesta Mutogras 51
    21312 podstrana
    0915181504

  119. Evo primjera ponašanja predstavnika Vipnet-a koje sam osobno doživio prilikom sklapanja Homebox Turbo Tarife pretplate telefonskim putem te žalbenog procesa (prvi i drugi stupanj):
    -davanje telefonske lažne/netočne ponude od jednog predstavnika Vipnet-a
    -davanje/potvrđivanje identično lažne/netočne telefonske ponude od drugog predstavnika Vipnet-a
    -primjena dvostrukih mjerila na način da si treći predstavnik Vipnet-a dozvoljava mogućnost snimanja telefonskog razgovora a korisniku to zabranjuje i to u situaciji kada predstavnik Vipneta zove korisnika na njegov privatni telefonski broj
    -prijetnje korisniku u obliku napomene da je korisnik neovlašteno snimao telefonske razgovore i time prekršio zakone RH mada se na snimkama jasno čuje da su Vipnet sugovornici obavješteni o snimanju razgovora i da su pristali na snimanje kod pružanja lažne/netočne telefonske ponude
    -poduzimanje jednostranih akcija (storniranje računa u iznosu od cca. 180 kn) bez znanja i suglasnosti korisnika te pružanje mogućnosti raskida ugovora* u nadi da će korisnik prekinuti žalbeni proces (integritet i poštenje Vipneta izgleda cijeni se na 180 kuna ). Napomena- jednostrano stornirani iznos od 180 kuna korisnik je naknadno uplatio na račun Vipnet-a jer je uslugu koristio pa je red da ju i plati.
    -izračun zatezne kamate po računu koji je prethodno storniran u iznosu od 0,19kn uz napomenu da je jedan od sljedećih koraka i ovrha
    -davanje netočnih izjava u prvostupanjskom i drugostupanjskom odgovoru Vipneta na žalbe
    -uočena nepismenost (stvarna ili namjerna) vidljiva na način da nije savladana vještina čitanja sa razumijevanjem u odgovoru povjerenstva za rješavanje pritužbi potrošača tj. u drugostupanjskom odgovoru. Naime, jedan od moja tri ponuđena prijedloga za rješavanja žalbe protumačen je kao srž žalbe uz istovremeno ignoriranje ili djelomično odgovaranje na preostalih eksplicitno navedenih 9 točaka žalbe.
    -kompletno ignoriranje zahtjeva za očitovanjem/objašnjenjem usklađenosti uočenih ponašanja predstavnika Vipnet-a sa “Vrijednostima Vipneta” i to u : upitu na help-desk (odgovoreno da nisu nadležni za telefonske ponude), prvostupanjskom odgovoru, drugostupanjskom odgovoru.
    -kršenje Zakona o zaštiti potrošača glede vremenskih rokova za odgovor na žalbu što je potvrđeno i u inspekcijskom nadzoru od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te je pokrenuta prekršajna prijava protiv Vipnet-a

    Nastavak rješavanja spora pokrenut je pred HAKOMom (prošlo je četri i pol mjeseca od slanja prijave a rok za odgovor HAKOMa naveden je četri mjeseca) i Zahtjev za inspekcijski madzor pri Ministarstvu gospodarstva (koliko znam oni nemaju definirane rokove odgovaranja). Slijedi za par dana i prijava Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.


Odgovori na pomozi boze Otkaži odgovor

Kategorije